Serwis efly.pl to znana marka na rynku rezerwacji biletów lotniczych online, oferuje możliwość zakupu biletów lotniczych wszystkich regularnych przewoźników. Co miesiąc stronę odwiedza od 40 do 60 tysięcy unikalnych użytkowników generując średnio około 150 tysięcy odsłon.
Zakup popularnego i dobrze pozycjonowanego w wyszukiwarkach internetowych serwisu będzie sprzyjał dynamicznemu wzrostowi tego segmentu w eTravel i powinien wpłynąć na podwojenie sprzedaży biletów lotniczych online wśród klientów indywidualnych.
- W przeszłości brak mocnej marki w zakresie sprzedaży biletów lotniczych przez internet ograniczał nas w rozwoju. Teraz, w oparciu o markę efly.pl, powinniśmy skuteczniej docierać do klientów indywidualnych i dzięki temu dynamicznie zwiększać sprzedaż. – przekonuje Andrzej Wierzba, prezes Zarządu Netmedia S.A. i eTravel S.A.
W celu przyspieszenia rozwoju działalności turystycznej w ramach Grupy, - Netmedia S.A. rozpoczęła w III kwartale ubiegłego roku reorganizację polegającą na wydzieleniu z Netmedia S.A. całej działalności związanej ze sprzedażą usług turystycznych i przeniesieniu jej do spółki zależnej eTravel S.A. Przejęcie serwisu efly.pl jest elementem nowej strategii Grupy Kapitałowej w zakresie działalności turystycznej.