Travel Online sprzedaje rezerwacje hotelowe przez internet. Posiada ponad 2.200 zakontraktowanych hoteli, z czego większość – prawie 1.700 – to hotele za granicą. W 2011 r. Travel Online zrealizowało 13,6 tys. rezerwacji hotelowych na łączną kwotę ponad 5,3 mln zł. Hotele zagranicą rezerwują głównie obcokrajowcy, w przypadku polskich hoteli ten stosunek jest porównywalny 50/50, gdyż sprzedaż oferty Travel Online prowadzą także działające w naszym kraju liczne podmioty afiliacyjne.
Dzięki tej transakcji portfolio eTravel wzbogaciło się o szereg atrakcyjnych i dobrze wypozycjonowanych domen internetowych m.in. www.hoteladvisor.com czy www.polhotels.com. W niedalekiej przyszłości pod domeną www.hoteladvisor.com planowane jest uruchomienie profesjonalnej wyszukiwarki obiektów hotelowych skupiającej najpopularniejsze systemy rezerwacji hoteli online. Narzędzie to pozwoli na wygodne wyszukiwanie i porównywanie cen hoteli w jednym miejscu bez konieczności przeszukiwania wielu serwisów.
– „Konsekwentnie realizujemy nasz plan ciągłego umacniania naszej pozycji na rynku usług turystycznych online. Nasza oferta staje się coraz bardziej kompleksowa. Zakup Travel Online to kolejny krok w naszej długofalowej strategii mającej na celu konsolidację rynku. Ta naturalna synergia pozwoli nam jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę i w efekcie zwiększyć sprzedaż” – podsumowuje Andrzej Wierzba, prezes Zarządu Netmedia S.A i eTravel S.A.