Strona główna
Media
Aktualności
NBT o komunikacji z klientem
A
A
A
W najnowszym wydaniu Gazety Finansowej wiceprezes Netmedia Business Trvavel pisze o tym, w jaki sposób komunikować się efektywnie z klientem korporacyjnym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
W artykule przeczytać można m.in.:
W dzisiejszej rzeczywistości, kiedy coraz częściej rozmowę telefoniczną zastępuje poczta elektroniczna i coraz więcej klientów decyduje się na zakupy za pośrednictwem Internetu, również hotele stają przed wyzwaniem jakim jest elektroniczny sposób komunikacji z klientami.
Na pewno to zadanie ułatwiają narzędzia dostępne dla hotelarzy w Netmedia Business Travel (eTravel S.A.). Taka forma sprzedaży to przede wszystkim możliwość efektywnego zarządzania dostępnością swoich zasobów, jak również dynamicznego reagowania na oczekiwania klientów. Świadomość natychmiastowego informowania o swojej ofercie, reagowanie na zmiany i sytuację rynkową to nieoceniona korzyść biznesowa, jak i komfort współpracy z klientem korporacyjnym. Właśnie taką funkcję pełni  autorska platforma rezerwacyjna - Corporate Travel Assistant (CTA), dedykowana rynkowi B2B, w której hotele zarządzają swoją ofertą widoczną dla klientów korporacyjnych.

Zapraszamy do lektury Gazety Finansowej.
Drukuj
    |    
Zgłoś błąd
    |    
Wyślij link