Na dzisiejszym NWZ spółki Netmedia SA podjęto uchwały zgodnie z rekomendacją zarządu, która to rekomendacja była następstwem konsultacji z głównymi akcjonariuszami. W efekcie zaproponowanych zmian liczba akcji możliwa do wyemitowania w 3-letnim programie została ograniczona z 9 mln do 2,6 mln oraz zostały określone minimalne ceny emisyjne.
– Pierwotne projekty uchwał zostały nienajlepiej odebrane przez rynek. Zarekomendowane przez Zarząd zmiany są wynikiem konsultacji z głównymi funduszami zaangażowanymi w nasze akcje. Nie chcieliśmy działać wbrew ich zdaniu, relacje z akcjonariuszami są dla nas bardzo ważne. – mówi Andrzej Wierzba, prezes spółki.
Wypracowane rozwiązanie stanowi kompromis, który wpłynie na istotne zmniejszenie ryzyka związanego z nadmierną podażą nowych akcji emitowanych po niskich cenach przy uznaniu potrzeb rozwojowych Spółki.
Warranty subskrypcyjne nieodpłatnie objęte przez doradcę inwestycyjnego spółki, firmę Rubicon Partners, przy czym dalsza odsprzedaż warrantów będzie w całości kontrolowana przez zarząd Netmedii.
Pieniądze pozyskane z emisji akcji zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju spółki w zakresie jej głównej działalności, zarówno poprzez rozwój organiczny jak i aktywny proces akwizycji. – Chcemy być liderem na rynku sprzedaży usług turystycznych w Europie Środkowej i Wschodniej – dodaje prezes Wierzba.