Netmedia partnerem projektu POLISH PASS
A
A
A
Netmedia S.A. i Netmedia Business Travel sp. z o.o. zostali partnerami projektu POLISH PASS, koordynowanego przez spółkę PL.2012.
Produkt „POLISH PASS” ma na celu ułatwienie turystom, w tym turystom i kibicom odwiedzającym i przebywającym na terenie Polski podczas trwania finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012:
- rezerwacji miejsc noclegowych,
- rezerwowania i opłacania transportu lotniczego,
- rezerwowania i opłacania kolejowego transportu międzymiastowego,
- korzystania z transportu publicznego w miastach,
- zakupu ubezpieczenia zdrowotnego na czas pobytu w Polsce.
Przedmiotem działalności PL.2012 jest koordynacja i kontrola przedsięwzięć Euro 2012 i innych przygotowań do finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Spółka jest pomysłodawcą i koordynatorem wdrożenia „POLISH PASS”, natomiast jego dystrybucją zajmą się biznesowi partnerzy, m.in. NETMEDIA S.A.
Więcej o umowie w raporcie